Friday, January 6, 2012

~ Ulang Tahun Perkahwinan yg ke 22 ~

Alhamdulillah ...ari ni 6/01/2011 ulang thn perkahwinan ku yg ke 22 ...waaa...lame gak tu kan???? bujang aku pun dah besar panjang ...heheheee..xde ape yg nk di luahkan selain dari rase syukur ke hadrat illahi dgn segala limpah kurniaNya ...Semoga kehidupan kami akan sentiasa diberkati n dilindungi setiap masa ...

Aku bersyukur sesangat mempunyai keluarga n saudara mara yg sentiasa mengambil berat tntng kami sekeluarga ...Almaklumlah..aku ni nama jeee ade laki ...tp laki aku x dok serumah ngan aku pun...haaaaaaaaa..jgn gatal mulut nk kate laki aku ade org lain....dia kejelahhhh ...merata2 tmpt dia pergi ...susahlah nk ikut mana dia g kan???? ank2 lak skolah ...rela n percaya je lahhh...nnggeeeee....


Lbh aku bersyukur sbb ade kengkawan kat facebook yg baik hati ..take care ngan aku...w/pun aku x pernah jumpa n kenal mereka...bukan saja kengkawan kat m'sia tp luar M'sia  ...waaaaaaa.....terharunya akuuuu....very touching my heart ...

Tntng laki den?????? yg sibuk nk tau psl laki den watpoooo....rahsia aaarrrr....mane leh citer ...sibukkkkk jeeee......

eerrkksss.......dah mcm karangan plakkkk...ok lah out dl...tq soooooo much .... lap u all ...mmmuuaahhhh..

p/s my lovely hubby :~ pppsssttttt..xde ape2 ke????? soooooonyapppppp yyooooooo...

2 comments: